tisdag 31 januari 2012

När

När nackspärren börjat försvinna så knakade mitt knä... Kände hur det knakade till igår på jobbet och när jag vaknade i morse hade det svällt och jag kunde inte stödja på benet. Har haft det här förut och jag vet att jag har dålig med ledbandsvätska (enligt en läkare). Det var bara att bita ihop och gå till jobbet dock med en haltande gångstil.

Nu på kvällen har jag varit en kort sväng till Pia på middag, är man bjuden och har lovat att komma så gör jag självklart det även om jag satt och grimaserade av smärta vid matbordet en stund. Sicken ynklig gäst du hade i kväll Pia men tusen tack för jättegod mat. Kram!

Nu blir det sängen och upp med benen för avlastning, visserligen kan man ju upp med benen i andra syften också men i detta fall är det för att få vila...

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar