fredag 27 januari 2012

Helg

Trots att jag var trött och har nackspärr så har jag bara gått runt och myst på jobbet idag. Jag har så underbar personal och butiken är i toppskick :)Vad mer kan man önska när det är lönehelg, en bra försäljning vore grädden på moset...

Kom på i kväll att jag inte har några helgplaner... Måste skärpa mig och planera in mina helger lite bättre. Dock är det så att när jag bokar in mina helger så blir det nästan alltid dubbelbokat...

Ser dock framemot måndag då jag ska träffa en vän som jag inte sett sen i augusti. Han mellanlandar på Arlanda så jag åker ut dit och tar ett glas vin innan han flyger vidare. Arlanda verkar väl vara en bra plats att dricka vin på...

Min tisdags middag blev tyvärr inställd men på onsdag ska jag och William träffa min pappa/morfar som har ett möte i Sthlm och äta middag innan han åker hem till Dalarna.

Kollar på datum för framtida middagar och tjejmiddagen verkar bli i slutet på februari och när ska jag då lägga in mersaultmiddagen i kalendern???

Det finns mycket man kan planera in men jag är lite dålig på att planera ibland... Det får bli lite skärpning. Närmaste planen är dock ett glas vin, det är ju trots allt fredag...

Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar