söndag 1 januari 2012

Handlingsplan

Efter en lugn och mysig nyårsafton hemma hos Melin & Co så kom vi hem och i säng vid 02. Vi sov sedan till lunchtid idag, härligt med en son som också kan sova länge på morgonen...

Ny dag, nytt år och nya möjligheter... Har bestämt mig för att skriva en handlingsplan på vad jag ska åstadkomma detta år, överambitiös? Ja, men sån är jag ibland... Finns alltid så mycket som man tänker man ska göra men som aldrig blir av men jag tänkte om jag skriver ner det och sätter ett slutdatum så ökar chansen att det blir genomfört. Vissa saker är små detaljer och andra är större projekt, om sen inte allt blir gjort så har jag iaf försökt...

Nu ska jag börja skriva min handlingsplan och jag passar samtidigt på att önska er ett fantastiskt 2012!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar