lördag 21 januari 2012

Present

Sovmorgon till kl 9 vilket var förvånande när jag trodde jag skulle sova mycket längre...

Vid lunchtid knackade det på dörren, hade tack-o-lov hunnit klä på mig vilket är ovanligt då jag utan problem kan gå runt i pyjamas hela dagen. Det var min granne Jenny som stod utanför och hade med en present till mig för att jag vattnat hennes blommor. Älskar presenter och blir alldeles rörd. Så mycket jobb har det ju inte varit att vattna, gå en trappa upp och hälla vatten på blommor klassar jag inte som allt för ansträngande...

Har ägnat eftermiddagen till att tvätta i tvättstugan och sen röja garderober. Grannen har hjälpsändningar till Afrika och nu fick jag ytterligare en anledning till att rensa vilket känns toppen när det kan komma till användning :) Ganska nöjd med vad jag samlat ihop hittills men det kommer att bli mer...

Nu blir det mys med William och bygga lego. Tror nog även att jag är värd ett glas Amarone för allt hårt arbete jag gjort... I morgon ska jag försöka komma utanför dörren... kanske...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar